Kas, 80% norjalaisista voi vastaanottaa DAB- digisinkkua.

Enpä toivoisi moista Suomessa FM- puolelle.
Tuo digi-tv- homma oli minusta täydellinen pettymys.
Ainakin täällä Hailuodossa rivitalon tv- harava sojottaa kohti Oulua ja
kuva pikselöityy varsin herkästi.
Talvisin tuossa talojen takana kulkee moottorikelkkareitti.
Kun kelkka on täsmälleen antennin suunnassa kuva pikselöityy vääjäämättä.
Kulki se sitten kuinka maassa ja antennin kai pitäisi ottaa sinkkuja vähän
korkeampaa.

Täysin turha muutos, jonka myötä ihmisten oli pakko hankkia digiboxit.
Analogisella systeemillä kuvan laatu oli riittävän hyvä..
(Tätä ei kai saa sanoa ääneen vanhimman veljeni tyttärelle, sillä hän on
Digitalla palvelupäällikkö... :D  )

t. MNi