Voiko tuosta jutusta vetää otsikon kaltaista johtopäätöstä?
Sinähän lakimiehenä tuon tiedät.
Minulle lakimiehet ovat niitä, jotka tarpeettomilla pykälillä saa mustan
näyttämään valkoiselta ja valkoisen mustalta. ;DDD
Heh... :)
Mutta mielenkiintoinen juttu sinänsä.
Eikä todellakaan koske ainoastaan HAM- porukoita, vaan myös DX-
kuuntelijoita ja lälläriporukkaa.

Saa nähdä...
Jos aion uusia (eikä kummoinen homma olisi, pelkkiä rasti ruutuun
kysymyksiä nykyisin) 1973 hankkimani amatööriluvan OH7UZ (joka silloin oli
kokelasluokan lupa ja voimassa 5v jollei..., jollei pyrkinyt yleisluokkaan
tai suorittanut kokelasluokan lupaa uusiksi) niin tässä kunnan omistamassa
rivitaloyhtiössä on tuo antenniprosessi edessä...
Ei suuria, koska minua kiinnostaa oikeastaab eniten VHF- ja UHF- puoli.

t. MNi