1972 DX-Kuuntelija- lehdissä (jotka oli vikat todella mukavan kokoiset
pienet (A5?) mutta paksut DX-lehdet Suomessa, sanokaa mitä tahansa) taisi
olla enemmän tavan merirosvoja.
Toki suomalaisiakin silloin oli, mutta mitäpä niistä.
Joillekin sekin harrastus (laiton) oli kai mannaa?
Enpä aivan täysin ymmärtänyt syitä, ja hehän saivat haluamansa.
ELI:
Joka ikisellä (lähes) FM- kanavalla alkaa olla noita soittorasioita.
Siihen kai pyrittiin tuolloin kun tarjonta oli äärimmäisen vähäinen.
Kuunneltiin Luxya ja merirosvoja laivoilta.
Suomalaista piraattitoimintaa (joka toki jatkuu edelleen 49 metrillä ym,
osoitteet Hollannissa tms) en ole koskaan ymmärtänyt täysin.
Olen lukenut nettitekstejä, eli jotain jännittyksen kaipuutakin mukana on
kai?

Tietenkin 1972 oli leveät lahkeet. =)
Nyt ne näyttävät järkyttäviltä omissa kuvissanikin.
Radiossa (miltä taajuudelta sitä kuunneltiinkin) soi musa, jota edelleenkin
ajoin kuuntelen.
Tuskin luen (miksi sen tekisin?)  kirjaa, mutta 1972 on vahvasti
muistoissani vaikka päiväkirjoissani. =)

t. MNI

13. elokuuta 2014 13.23 Lauri Niemi <lauri.ni...@ncscolourfin.com>