-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: DX [mailto:dx-boun...@hard-core-dx.com] Puolesta Mauno Ritola
Lähetetty: 4. syyskuuta 2014 12:35
Vastaanottaja: Suomalaisten DX-lista
Aihe: Re: [DX] 1530 kHz

En pidä tuota mahdollisena. Petroskoilta ei pitäisi missään tapauksessa
tulla Suomea noin myöhään ja olisi pitänyt tulla täällä tietysti paljon
paremmin kuin sinulla. Eikä ainakaan nyt päivällä näy jälkeäkään
harmonisesta täällä 260 km:n päässä lähettimestä, kun perustaajuus
765,004-5 kHz paukuttaa vahvalla signaalilla. Jos sinulla on
kaistatallennetta eiliseltä, voit helposti sulkea pois tämän
mahdollisuuden: ko. harmonisen kantiksen pitäisi olla kymmenisen hertsiä
nimellistaajuuden yläpuolella.

T. MR