Valitettavasti Iberia  listaa en sinulle voi toimittaa....
Palstalla luovuttiin jo varmaan noin 10 vuotta sitten perinteisten
kortiostointikorttien täytöstä.
Joten, jos oma tilasto katoaa (kovalevy halkeaa tms.) niin  IS:n kertoma
keino onneksi toimii.
QSL:t ovat kaikki olleet lehdessä ilman karsintaa.

Kun joskus saadaan kaikki jäsenlehdet jäsensivuille  sdxl.fi homma toimii
hyvin.
Vielä parempi olis, kun laitettaisiin QSL-palstat saman katon alle, niin
että kaikilla
olisi oikeus päivittää omaa tilannettaan jatkuvasti.
jhy