tulevaa 15 kaikille ! (jotain ne tuolla ulkona "juhlivat"..)

Late toi Durango CO, tullut tutuksi "erään" maailman kaikkien aikojen rock
rumpalin (Rush) Neil Peartin esseistä ja blogeista. Mies joka matkustanut
ehkä eniten kuin kukaan koskaan ns. USAn takamailla ensin polkupyörällä
80luvulla ja 90-2000-10 luvuilla BMW moottoripyörällään (R1100-1200GS).
Sijaintina Durangolla ns. "Four Corner", neljän osavaltion nurkka, jossa
NM, AZ, UT ja CO yhdistyvät.
Hieno qusilli ja nappaus legendaariselta GY frequlta.

2015 73,
HPI, Espoo

31. joulukuuta 2014 15.46 Ilkka Martikainen <ilkka.martikai...@elisanet.fi>