Suosittelisin lataamaan uusimman softan ja USB ajurin Microtelecomin sivuilta:
http://microtelecom.it/perseus/software.html

Myös täällä ohjetta:
http://www.dxarchive.com/mw/perseus_installation_windows_7.html

En kyllä tarkemmin muista miten sen itse asensin, mutta sain toimimaan.

RHA

 Raimo Karjalainen Mon, 19 Jan 2015 00:00:53 -0800

Hei, hankin viimein sellaisen tkoneen jossa on poweria riittämiin, esim.
Perseuksen täysteholliseen käyttöön. Koneessa on Win 7, löytyykö opastusta
Perseuksen ajureiden/ softan asentamiseen? Minulla on vanha P:n versio levyllä,
joku F- versio, Win XP tunnistaa levyn, mutta ei uusi Win 7.

---
Avast Antivirus on tarkistanut tämän sähköpostin virusten varalta.