Mielenkiintoista. Liekö minulla käynyt tuuri.  Sillä en ole huomannut
minkäänlaisia häiriöitä omassa aurinkojärjestelmässäni (lukuunottamatta
tiettyjä valaisimia, joista voi tulla mw:lle kovat häiriöt).  Mielestäni
latausuyksikkö ei tuota häiriöitä.  Ja olen kuunnellut tällä järjestelmällä
yli 10 v mökillä.   Löysin latausyksikkäni tiedot - vanhempaa mallia
nimeltään NAPS Genio.  Kuulostelenpa ensi mökkireissulla herkällä korvalla.
jhy