Mistä kidekuulokkeita ja kiteitä nykyisin saa?
Täytyy sanoa, että nuo brittien kidekoneet ovat upeita!
Olen niitä aiemminkin ihaillut tuosta IM:n linkittämästä osoitteesta.

Ensimmäinen kidekone - jota olen näpelöinyt - taisi olla 1964.
Vanhin veli oli sen jostain saanut ja kone oli hauskasti raketin muotoinen,
muovia.
Ferriitti asemien valintaan pilkisti piikkinä raketin kärjestä, tuo oli
teollinen tuote.
Hieman myöhemmin veli rakensi ekan 1-transistorisen, ja sillä mm. läheinen
YLE Joensuu kuului paljon paremmin. =)