Hei,

Tuon palstanpidon nyt hoitaa vaikka vasemmalla kädellä- ja vesitysyrityksiin en
enää lähde ehdotuksissani- enkä sellaisiin lopputuloksiinkaan osallistu.  Kun
päätös on tehty, on ihan yksi lysti onko ilmoittajia 1 vai satatuhatta.  Eli
asemat qsl-palstoille ja rankkiin.

Toisaalta, lopetammeko jokaisen palstan, jolle ilmoittajia ei löydy? :)
Niitähän voisi alkaa karsia. Ensi eurooppapisteet- on niin laiskaa
ilmoittamista... Iberialiset, ahrikka jne...  Pian tulee kirkkoasemien
kuuntelijoidenkin vuoro (ihme muuten, että ne on hyväksytty yleensäkään mukaan,
kun muita uudistuksia EI VOI tehdä????) Pikkuhiljaa tiputamme pisteitä rankista
maanosa ja kuuntelulaji ja kuuntelija kerrallaan (kai kaikki paikalleen
jämähtäneet tiputetaan pois, -tottakai!)
Tärkeintä minusta on laskea mahdollisimman monet lailliset lähetysasemat
mukaan- siinä se dx-kuuntelun tulevaisuus lopulta on.

Lopullinen ja tasavertainen päätös asemien ottamisesta mukaan käy minulle.
Otan palstan hoitooni (siis QSL),  jos tarvii.

Eli ottakaapa pojat (hallituksessa) asiat asioina- ja tehkää kunnon  päätös-
jos ei sovi, niin tiputtakaa nyt hyvät ihmiset nuo ongelmalliset asemat edes
pois laskennasta (Hong Kong, St.Helena jne... kait se tasavertaista olisi
sekin- tosin huono päätös)
Ja, kun tätä keskustelua saa vielä pari päivää, ehkä? käydä ja nuivistelulla ja
pilkunpaikkauksella homma vesitetään, niin minun ainoa ongelmani lienee, mihin
tuon reilun 100-euroseni ensi vuoden vaihteessa sijoitan (jotka siis olen
SDXL:n tileille joka vuosi maksanut (ja kesiksiin lisäksi -yhtäjaksoisesti vv.
2000-2012 ja muutamalla tauolla ennen sitä ennen sitä 1984- 1999)
Mutta, jospa tämä tästä, kunhan asenne vähän muuttuisi SDXL:n hallituksen
suunnalla. Niin, tietenkin siellä on se hyvä puoli, että hallitusjäsenten
joukossa istunevat kuitenkin ne nuorimmat, vuoden 1984 jälkeen syntyneet
jäsenet! Hyvä niin- mutta ehkä kannattaisi tutustua historiaankin joskus- ja
arvostaa meitä rivikuuntelijoitakin.

T: Alpo