Minulla on ATS-909, siinä tuo kytkin myös on, enkä ainakaan minä siinä havaitse music asennossa tuollaista ilmiötä, vaan käyttäytyy niinkuin sen odotankin käyttäytyvän, vahvistaa hiukan korkeita ääniä, ei vaimenna matalia.

RHA
Risto H

Kasailen pient? artikkelia Sangean ATS-909X-matkavastaanottimesta. Mahtaako
joku DX-kuuntelijoista omistaa mallin ATS-909 tai ATS-909W ???

Tuo aparaatin PT-??nt? s??telev? 3-asentoinen kytkin tuntuu melko
ihmeelliselt?, etenkin ?Music?-asennossa, jossa se ihmeekseni poistaa kaikki
matalat ja korkeat ??net. Ei siis parasta musiikin kuunteluun. Lienee joku
suunnitteluvirhe ? huolto-ohjeen mukaan t?ll? vaihtoehdolla pit?isi olla
vaihtoehdoista laajin ja paras ??nentoistotaso. L?ytyyk? vastaavaa ongelma my?s
noissa edellisiss? malleissa?

Olen yritt?nyt keksi?, mill? tuon saisi korjatuksi ?

73 de SDXL1398/OH5MD, Ilkka M.

---
Avast Antivirus on tarkistanut tämän sähköpostin virusten varalta.