----Alkuperäinen viesti----
Lähettäjä: is....@pp.inet.fi
Päivämäärä: 28.4.2015 23:17
Vastaanottaja: "Suomalaisten DX-lista"<dx@hard-core-dx.com>
Aihe: Re: [DX] FM-kuuntelulaitteistoa?

Minulla on vuosikymmenien varrella ollut kolme
yksilöä mallia Huldra 10, ja aivan käypäinen
yleisradiovastaanotin, ainakin kuriositeettina.
Muistikuvani mukaan, Tandbergin virittimissä ja
viritinvahvistimissa järjestään on herkähkö
FM-alue. Tandbergilla [pikkumallillaan, olikohan
TR-220] tulin 70-luvulla aloitelleeksi
varsinaista FM-DXäämistä, kun totesin sen virittimen yllättävän herkäksi.

SDRPlayn supportti tänään ilmoitti, että pari
viikkoa sitten tilaamani FM-kuuntelulaitteen
toimitus viipyy ainakin toukokuun 2. viikolle.
Liekö muilla tuon SDR-pallkan tilanneilla
vastaava kohtalo, eli viipyily toimituksessa.
Oletan, että valmistaja mahdollisesti petaa
menekin ja tilaukset vähän liian varman päälle,
jottei jää käsiinsä myymättömiä kilkkeitä.

73, IS

Alpo Heinonen
Vaaranlaita 5 A4

FI-96440 ROVANIEMI