Höpöhöpö IS!
Sinulla ei näemmä ole ollut koskaan kissaa!
Kyllä kissat kommunikoivat hyvin älykkäästi kahdenkeskisesti hoitajansa
kera pelkästään jo katseilla.
Ja äänien kirjo ja äänenpainojen merkitys mahtava.
Mutta sitä ei tiedä ja ymmärrä jollei ole koskaan vuosia kommunikoinut
kissojen kera.
Ja todellinen kissanystävä EI hanki koiraa.
En pidä koirien hajustakaan, kissa tuoksuu. =)
Mulla on tasan 30v aikana ollut vajaan kahden kuukauden taukoa lukuun
ottamatta aina kissa.
HEH, tämän viestin lähetys siirtyi "hieman."
Kun ensimmäiset rivit kirjoitin tuli puhelu vanhalta ystävältä..., naiselta.
Puhelu päättyi juuri (alkoi kello 20.45), eli 8 tuntia meni.
Ja tuo vaarallista, ei nyt...
Nyt kello on 04.40.
Näinkin voi käydä. :)
Ja tässä ei taaskaan ollut DX- kuuntelua edes nimeksi.

t. MNi