19.42 utc ainakin 89.90 hetken saksaa (minua ylempää kaveri kuullut
 jokusen  tsekin) , mutta nyt menen nukkumaan...
Ei enää jaksa... :)

Muistui mieleen hulppea kesä 2010 kun kelejä jatkui ja jatkui.
Muutaman tunnin yötauko ja sama meno jo kukonlaulun aikaan aamulla.
Tuolloin ainoat kerrat kun olen mennyt kesken kelien nukkumaan.
Kello oli Suomen aikaa 23.00 ja kelit vaan jatkuivat, olin kuunnellut jo
16-17 tuntia putkeen.
Ja kun heräsin, sama meno jatkui.
Oli kyllä mahtava vuosi. =)

t. MNi