http://rtl-sdr.better-than.tv/?page_id=332

Lähettäjä: DX [mailto:dx-boun...@hard-core-dx.com] Puolesta Simo S. Soininen
Lähetetty: 9. maaliskuuta 2016 9:18
Vastaanottaja: Suomalaisten DX-lista
Aihe: Re: [DX] LW:n sammumaton lumo

Moi;

LW on oiva, erityisesti se on ja varsinkin oli Keski-Euroopassa näppärä, koska
esim. Hollannissa ferriitttiantennillakin kuuluivat kaikki pitkäaaltotaajuudet
vallan hyvin.

Irlannisssa puuhataan 252:n siirtymistä 261:lle, koska Algeria häiritsee
pahasti. Ihmeen jäykkää ja hankalaa on terveen järjen käyttö. BBC kuluu
mainiosti, mutta ajoittain ääni särkyy Skotlannissa olevan alilähettimen vuoksi.

SSS