Tuosta nauhurista. Omani sain muistaakseni 1973.
Mutta nauhoituksia on aiemmalta ajaltakin, ainakin 1971.
Tuon nyt myöhemmin olen todennut, jopa euroviisukipaleita 1971. =)
Nyt ei taaskaan toimivaa  kelanauhuria..., huoks.
Sitä kaipaisin vanhojen kelojeni tutkimiseen.
Vanhimmalla veljelläni oli ajoin kunnalta lainattu (jotain nuorisotoimintaa
kuten kaitafilmikamerakin)  iso kelanauhuri.
Merkkiä ei hyvämuistinenkaan muista.
Olisiko ollut Telefunken tai Grundig?

t. MNi

20. maaliskuuta 2016 klo 12.37 Markku Niiranen <moukeri.niira...@gmail.com>