Kouvolan Radiomuseossa sotilasradio- ja harrasteradiomuseon hoitajana
yritän kaikin keinoin taistella sitä tyylisuuntaa vastaan, johon monessa
museossa ollaan menossa...että varsinaiset museoesineet viedään varastoon
ja tilalle laitetaan interaktiivisia näyttöpäätteitä, videoesityksiä ja
muuta performanssia.

Olen sen verran vanhanaikainen, että minusta museoss pitää tuoksua
(haista?) eletty elämä, esineet ovat fyysisesti esillä ja niihin saa jopa
koskea.  Tuntuu vaan taistelulta tuulimyllyjä vastaan...

Kari OH5YW