Lehti saapui tänään myös Vantaalle! Mutta hyvää kannattaa odottaa ...

Lähettäjä: DX [mailto:dx-boun...@hard-core-dx.com] Puolesta Suomen DX-Liitto
Lähetetty: 2. syyskuuta 2016 13:34
Vastaanottaja: dx@hard-core-dx.com
Aihe: Re: [DX] Viimeisin Radiomaailma, PDF- versio

No nyt tuli Radiomaailma toimitussihteerillekin!

Ajatuksena PDF-julkaisun laittamisessa jakoon vasta paperilehden ilmestyttyä,
on välttää hämminkiä, joka voisi syntyä, jos sähköinen versio ilmestyisi
etuajassa. Voisi tulla kyselyitä: "PDF-RM ilmestyi, missä viipyy paperilehti?".

73

HAA