Saako vastaanottimiisi kytketyksi ulkoisen antennin ulalle? Omilla
piiskoillakin kuuluu toisinaan jotain.
Pari viikkoa sitten olin Tartossa. PL-310:n omalla antennilla
kerrostalon 1. kerroksessa kuului 14.6. aamulla 66.7 MHz
tataarinkielinen (tai joku turkinsukuinen) asema, jonka ID:stä en saanut
selvää. Ent. NL:n alueelta OIRT-bandista päätellen. Noin 67.43 MHz
venäjää, ID jäi tässäkin auki. Sitten 17.6. noin
klo 5 ... 7 välillä lähiasemia: 67.33 MHz R Rossii (ilm. Gdov, 80 km)
ja 104.0 MHz
latvialainen (Valmiera?, 120 km). Hupia ja ajankulua jos ei muuta.
73 de JTS
- - -