--- Begin Message ---
Onhan näitä vaikkamissä.
http://www.clasohlson.com/fi/FM-antenni/38-3349
https://www.teletuote.fi/antenni/fm-nauha-antenni-ula/
https://www.prisma.fi/fi/prisma/qnect-fm-dipoliantenni-18m
http://www.partco.fi/fi/antennit/fm-radioantennit/14902-ant-radio-d1.html
http://www.biltema.fi/fi/Toimisto---Tekniikka/Radio-ja-tv/Antennit/FM-dipoliantenni-2000021143/
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/63195/gnjmd/Hama-dipoliantenni-FM-signaaleille
Eikö olemahdollista laittaa ulos mitään parempaa?
Reijo Alapiha

    perjantai 30. kesäkuuta 2017 10.27 "matt...@luukku.com"
<matt...@luukku.com> kirjoitti:

 Lapamatoantennia myi keväällä ainakin Biltema, myös Motonetin valikoimasta
sellainen voi löytyä valmiiksi liittimineen.
Itse muuttaessani QTH:ta ostin kotistereoihin tuollaisen, piilotin sen
kirjahyllyn taakse.
Nykyinen hyllyn/antennin asennussuunta (luode-koillinen) vaan on
täkäläisittäin huono, nyt kuuluu mm. YLE Eurajoen 'Porin radio' 94,8 MHz
jopa paremmin, kuin 'Turun radio' 94,3 MHz... ulkomaisista sitten
puhumattakaan.

Suosittelen jonkinmoista herrojen Yagi ja Uda luomaa haravaa suuntaamisen
helpottamiseksi dx-käyttöön. Tuota lapamatoa on hankala käännellä mittojensa
vuoksi.

73, MOP, Naantali (Maidenhead locator KP10al31ML)

--- End Message ---