IM on nyt turhankin pessimistinen. Halvimmallakin donglella kuulee takuulla
paremmin kuin huippuvastaanottimien esitteillä... kokeilkaa vaikka.
Tarkoitan että kannattaa nyt odotuksia suhteuttaa myös laitteen hintaan.
Yleisvastaanottimestahan siinä on kyse, ja jos saa haltuunsa taajuusalueet
joistakin kilohertzeistä pariin gigahertziin, voi jo jotain antaa anteeksi
- minun mielestäni. Riippuu tietysti myös siitä mitä haluaa kuunnella.
Antennin sovittamiseen on näissä kiinnitettävä ilmeisesti enemmän huomiota
kuin tavallisesti on ollut tapana. Yksi ja sama antenni ei kata kaikkea.
Antennisignaalia saattaa joutua joskus vaimentamaan joillakin taajuuksilla,
jopa kalliimman luokan vastaanottimissa.
RSP1/2 on kiinnostava joka tapauksessa. RSP2 pro näyttää olevan
metallikotelossa.
Kuten sanottu: "cum grano salis".
73 de JTS

13. heinäkuuta 2017 klo 22.24 Ilkka Martikainen <