Olen käymässä Jyväskylän Korpilahdella, eilen keskiviikko iltana täällä osa antenniverkon TV-kanavista hävisi. Jätin telkkarin auki, se päätti itse tehdä kanavahaun, osaa suomen kanavista ei löytynyt, sen sijaan muutama outo kanava, joista muistan vain Tallinna TV:n. Ei niihin kuvaa tullut, mutta näkyivät kanavalistassa suomalaisten kanavien tilalla. Tein sitten itse uuden kanavahaun, vieraita kanavia ei enään löytynyt, ei tosin kaikkia täällä normaalisti näkyviäkään.
Antenni on suunnattu suunnilleen etelään, kohti Vaarunvuoren täytelähetintä.

RHA