Katsoin ensimmäisen osan ja varsin koukuttava aloitus. :)
Ja aivan radiohistoriaa, laiva Cheetah.
Siitä olen myös iloinen, että olen ehtinyt elää kuitenkin melkoisen siivun
merirosvoradioiden aikaa kun vanhin veljeni aloitti DX- kuuntelun 1965 ja
minä 1968.
Eli mulla tulee juuri näihin aikoihin kuuntelua 50v täyteen.
Ei ne mitään huonoja muistoja ole.
Ja vanhoille kelanauhoille jäi paljon mennyttä aikaa.
Caroline, Veronica NorthSea... ja samoja eri nimillä, mitä niitä nyt oli,
Mi Amigo, Seagull...

MNi

30. heinäkuuta 2018 klo 10.10 simo.soini...@pp.inet.fi <