"Jagar man en station på 1510 usb så hörs de meningslösa tonerna i
sidbandet."
No tuo esimerkki tuntuu jokseenkin keinotekoiselta. Onko 1510 kHz:llä joku
asema joka lähettää vain USB:llä niin että sitä ei voi kuunnella LSB:llä?
MW-bandilla on lisäksi myös NDB-majakoita siellä sun täällä.
Kaikella ystävyydellä,
73 de JTS
P.S. Liiallinen sisällä istuminen ei ole hyväksi.

ti 16. huhtik. 2019 klo 12.09 Kari Kallio (kari.kal...@posti24.fi)