Kyllä kai QSL-kortteja keräillään edelleen, mikäli mahdollista. Bandit ovat
melkoisesti tyhjentyneet asemista, joten näiden ainiaaksi kadonneiden
asemien kortteja ei voi keräillä. Toinen juttu on se, onko asemilla
nykyisin halua tai kykyä vastailla kuuntelijoille, poisluettuna jotkut
niistä joiden nimessä on 'International'.
Kortin korvikkeena taitaa usein olla e-QSL, jos raportti on lähetetty
sähköisesti. Tietymättömiin jää, paljonko QSL-kortteja (ja muuta postia)
katoaa matkalla.

73 de JTS

- - -

ti 7. toukok. 2019 klo 12.14 Markku Niiranen (moukeri.niira...@gmail.com)