Kedóng Nyolowaði

"Mblong, wong waðon déso iki nèk aðós nang kedóng podo wuðo mblejet"
"Yók nginjen, yók"
"Óra biso sebab seko kaðohan mesthi kónangan nyedaki kedóng. Mesthi ðigusah"
"Aku ngerti carané"
"Piyé?"
"Menengo aé, ðelengen sedélo menèh ono tontonan saru"

Gemblong nyedaki kedóng lan ðibengoki wong2 waðon

"Mbloooooooooooooooong, .... "
"Onten nopo?"
"Ojo nyedak2 kéné, ... kówé arep nginjen, to?"
"Mboten, kulo keðah nyerak mriku mboten niat nginjen"
"Halah, parikan! Kono lungo kono!"
"Ingon2 kulo ten riku empón seminggu ðèrèng kulo pakani, jé"
"Ingon2 opo?"
"Boyo"
"Haaaaaa? .... "

Wong2 waðon iku panik paténg jerit njranthal metu seko kedóng. Weði
ðicokot boyo.

======================================

"Mblong, perempuan2 desa ini kalo mandi didanau telanjang bulat"
"Yók ngitip, yók"
"Ndak bisa sebab dari kejauhan sudah kelihatan kita mendekati danau.
Pasti diusir"
"Aku tahu caranya"
"Gimana?"
"Diam saja lah, lihat saja sebentar lagi ada tontonan saru"

Gemblong mendekati danau dan diteriaki para perempuan

"Mbloooooooooooooooong, .... "
"Ada apa?"
"Jangan mendekat sini, ... kamu mo ngintip, to?"
"Ndak, saya mendekat kesitu bukan untuk ngintip"
"Halah, alesan! Pergi sana!"
"Piaraan saya disitu dah seminggu belum kuberi makan"
"Piaraan apaan?"
"Buaya"
"Haaaaaa, .... "

Kontan perempuan2 itu panik menjerit2 berhamburan lari keluar dari
danau. Takut digigit buaya.