--- Elena LakaK:

> Hau don jiria, Leire, bandera españolpean, DNI
> española (neuria aspaldi
> kadukatuta) eta ni, gainera, Muñoz (bigarrena)
> Torrecilla (laugarrena). Gure
> aitxitxa pozik legoke jakingo baleu.

--Ba, nere famelixako iñor ez da poztuko,
kontrakua baiño.

> Konporme, masa Luistxo. Berorrek emango al
> liguke Leireri eta bixoi, morroi
> españoloi, esplikaziño errez-erreztxo bat
> futurnet.es eibar.org bihurtzeko?
> Aurrez esker mila, atentamentean,
> Elena

-Bai, Elena, edarra kaparradia emon jone! Testigo
de Jehovako bat emoten jok Luis Fernandez
Ostolazak!
Baiña, zelako manixia abizena jartziakin! Uste
dot Leire bakarra naizela zerrendan. Hola bada,
ez erabilli apellidua, mesedez; are gitxiago
holako gaixak aittatzen diranian!! Rekontra!!
Leire

Correo Yahoo! - 6MB, más protección contra el spam ¡Gratis!
http://correo.yahoo.es
Adi gero, mezuak bidaltzeko: [EMAIL PROTECTED]