Date: Fri, 11 Jun 2004 08:43:04 +0200
From: Luistxo Fernandez <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: [eibar] Geek bat naiz
To: [EMAIL PROTECTED]

Geek bat naiz ('yik' bat naiz):

- blog bat daukat
- wiki bat daukat nere enpresako Intranetean
- feed-ak irakurtzen ditu nire feed irakurgailuko kontuarekin
- kontua daukat irekita del.icio.us-en - http://del.icio.us/luistxo
- sare sozial batean nago (Orkut, gonbidapenarekin sartuta).

Ez daukat PDArik baina tira. Telefono mugikorrik ere ez daukat. Baneukan
bat, baina galdu egin zen eta jerenteak ez dit beste bat erosten. Berdin
dio, ze nere lagunek Ford Focus Vodafone bat daukate, eta kotxe gorri
horrekin hurbiltzen direnean, "Luistxooooo!" esan eta haiekin hitz egiten dut.

http://www.ford.es/ns7/focus/focus/foc_intro/-/-/13/29
http://www.forocoches.com/foro/showthread.php?t=94305