Leire X'ek:
Ez dot uste ni politikoki zuzena naizenik. Baiņa
erantzuna emon netsanian Oierreri ez zan
horregaittik izan. Ni nahiko aspertuta nago holako gauzak
entzutziaz.

Oierrek:
ZELAKO gauzak entzutziaz? Erantzuna nahikua sinplia izan zan nere ustez. Asierrek
titittik esnia ezin zetsala emon umiari, eta nik txakilletik emotia zeukala esan
netzan ni. Bueno, hain gordinki ez netzan esan, noski (bestela hasarratu egingo jatan,
glup!).
Zelan klasifikatu geinke halako iradokizun bat?
- Paidofilikua.
- Eskatologikua.
- Paidofobikua.
- Umillagarrixa.
- Inzestuosua.
- Kakakulopitxikua.
- ...
ZEREKIN zagoz aspertuta?? Arduratuta laga nozu!!

-- --- oier gorosabel larraņaga lekeitio - euskalherria garzon epailliaren prebarikaziņoz eta EAEko poliziakuen negligentzixaz kaltetu eta preso politiko izandakua