Asier:

Materixal Zaharra / Materixal Barrixa sailkapena zergaittik egin da? Arrazoi teknikuengaittik bada, konforme. Bestela, esango neuke hobeto dala
dana batera sartzia. Ahaztu hasierako helburuak, lehengo sailkapenak... eta dana batera sartu, lehendik daukaguna, eta hamendik aurrerakua. Izan be,
urtebete barru, zer da barrixa eta zer zaharra? Zergaittik dagoz Oier Araolazaren testuak zaharren artian, eta Txikillanana barrixan?

Materixal zaharrak ez daukalako rediseņorik, eta lehengo orri estatikoen toki eta itxura berarekin jarraitzen dutelako orriek, adibidez,
http://www.eibar.org/materixala/triku
baina materixal berriko orriak, egongo dira maketatuta estilo berrian, eta ez dira HTML orri estatikoak izango, itxura honetakoak baizik:
http://www.eibar.org/mat2

edozein modutan...

Nik uste dot hobe dala dana abtera sartzia. Ikusi biharko litzake ia zein dan materixal guzti hori ondo kudeatzeko / sailkatzeko / erakusteko modurik
onena. Fetxak, azpiatalak... Ni prest nago atal hori kudeatzeko. Esaidazu zelan, eta hasiko naiz.

Bale. No me ha dicho compre Ariel, pero me ha convencido.
Menuak, oraingoz, bakarrik erakusten du nibel bateko nibela, baina akaso berrantolatu daiteke. Edozein modutan, Arrateko Amak ofizialki izendatzen zaitu materixalmaster. Zorionak.

Eta Copyleft-en kontua pentsatuta dago?

Copyleft baimena egile bakoitzak eman beharko dio bere lanari... Hau akaso blog ikastaroa ematean azaldu beharko dut zeozer, ohar teoriko gisa edo.

Eibarnauten blog hipotetikoak hor dira:
http://www.eibar.org/blogak/maite/ Maiterena
http://www.eibar.org/blogak/matrallako Matrallako

aurrera!

Oso ondo. Baiņa zer prozesu egongo da norberak beran blog-a sortzeko? Formularixo batzuk egongo dira?
Arrateko Amak sortuko dittu danentzat?

Eskatu Arrateko Amari eta zuen zaindari onenak sortuko du, klabeak eman, eta blog-gilearen esku ordutik aurrera.

Guzti honen "lanzamiento komertziala" noizko? Ikastarua, diseiņu barrixa, Luistxo egunkarixetan agertu... Oporrak aurretik eitteko asmua dago?

Eskola umeen oporrak baino lehenago ez, baina uztailean egin leike, detaile tekniko pare bat falta dira, eta nik dokumentazio apur bat bildu, ordenatu eta idatzi. Zapatu goizen bat-edo, Markeskuan aprobetxatu, eta akaso gero bazkaltzera igo Elgetako Salon Royale berrira, Espaloira.

animatu, matrallakistok eta gainerakook!