Baliabideak mugatuak dira, dela Markeskuan edo CodeSyntax-en, ez daude ordenagailu pantallak kristo guztiarentzat, eta hortaz, argitu nahi dut gauza bat:

- ikastaro hau da Eibar.org-en blog bat eduki eta mantentzeko.

EZ DA blog-gintza ikastaro orokor bat. Blogak oro har ikasi nahi dituenak, ba bilatu dezala Interneten, eta aurkituko ditu gauzak. Edo akaso izan daiteke BESTE ikastaro baterako gaia.

Ikastaroaren arabera, "ikusiko dut" diozue batzuek...

- Ikusi, hau ikusi behar duzue: http://www.eibar.org/blogak/kultu

Holako bat erreproduzitu nahi, dela "erakundearena" (matrallako) edo pertsonala (norberaren kontuak esaten)?
Ba orduan ikastaroa.

Horrez gain Ikastaroaren zailtasun teknikoa ikusi nahi duzuela? No bale, ez da esistitzen zailtasun teknikorik. Eibar.org-eko blog bat egitea ERRAZA da.

Bazkariari dagokionez, ikastaroan zein dela ere, egin egingo dugu, Maite. Ni, andriakin eta umiekin joango naiz Espaloira.