Maite:
Interesa dutenentzat eta Anderrek egindako galdera dela eta, estilo orriei buruzko txapatxo bat idaztera nixe. Ea zerbait argitzeko gai naizen. Fondoko irudiarena beste mezu baten kontatuko dot.

Oso ondo, Maite.

Bildu dut informazio hori, eta irudiez esan dituzunak, orri batean:
http://www.eibar.org/blogak/cssintro

Hemen nere blogaren "div" eta "class"-en eskema bat
ikus dezakezue.
http://www.eibar.org/blogak/maite/images/Estiloak/index_html

Hori irudi bat da, eta hobe zenuen irudi izena eman izan bazenio ID-an, puntua eta dagokion luzapena, instrukzioetan dator, Maite. Nolanahi ere, kargatutako eduki berrian ere ezarri dut kopia bat:http://www.eibar.org/blogak/cssintro/css-eskema.gif

Hemen nere estilo orria:
http://www.eibar.org/blogak/maite/images/css/manage_main

Ez, hor dago zuk zure estilo orria moldatzeko darabilzun interfazea, eta besteak ezin dira hor sartu.
Zure estilo orria, besteok ikusi edo kopiatzeko moduan (baina ez modifikatzeko moduan) hemen dago:
http://www.eibar.org/blogak/maite/style_css

eta edozeinena, eibar.org/blogak/urlia/style_css
adibidez, Espaloiarena, bere irudi politekin http://www.eibar.org/blogak/espaloia/style_css