M. Larreategik:

> Argazkixa zati ezberdinetan zatitzeko seguramente XnView programa ez
> da nahikua izango (ez dakit, sekula erabili ez dotelako), Photoshop
> edo programa "profesionalaguekin" ein leike lan hori, Word-eko
> dokumentuetan egitten dan lez "Copiar-Pegar" erabiliz.
-- Nik une honetan XnView, Adobe eta Canon (erretratuak deskargatzeko
emoten dabena) jaukadaz. Itxuraz, azken bixok aukera hori eskeintzen
juek, baitta editatu-itxurak ein be, baiña gero praktikan ez dok ezer
pasatzen.

> Edozein modutan, uste dot Arrateko Amak emondako instriukziño luzietan
> badagola honen inguruko azalpenik.
-- Bai, hiri eskerrak topau jittuak, baiña hamar bidar irakurri arren
ezin ulertu. Hau dok markia¡

Dana dala, eskerrik asko.

Amatiño