Amatiñok:
- Eta kartelen kolekziñorik iñok eitten jok? Ni ETBren zuzendari
nintzala(1994?), Jarraik bere kartel batian sartu niñuan Herri honen etsaien
artian. Kejau ezezik, eskatu ein naetsen ale bat, baiña ez jesten bialdu.

Oierrek:
Nik neuk. Eta pegatinenak. Hori bai, beste kolekziño hauen serixotasuna askoz be
nasaixagua dok, eta ez nauk zoruaren pare ibiltzen falta jatazen kartelen billa. Esku
tartian jausten jatazenak... harek gordetzen jittuadaz.

Onenak, duda barik, EMK/LKI/Zutiken aleak dittuk (Pazman, Los Tragalperras,
aziarena...). Jarraiko hori ez juat uste daukatenik. Baina orain dala urte batzu
Txalaparta editorialak etaratako kartelgintzari buruzko hiru liburu lodi eta
haundittan agertzia ez ninduke harrittuko.

--
---
oier gorosabel larrañaga