Nik moblogez bidaltzen dudan bakarra argazkia da, sekula ez testurik.
Dena dela, bistan da, oinarrizko testuan datzala arazoa. Testu batzuk
onartzen dituzte ordenak eta beste batzuk ez.

Hau da arazoa. Baina... Soluzioa?

Amatiño

On Tue, 7 Sep 2004 13:54:49 +0200, Amatiño <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Oharra: Portzierto, zuk ba al dakizu zeragatik batzuetan **beltza**
> eta
> *etzana* ordenek agintzen duten eta beste batzuetan ez? Before London
maybe?

Moblog bidez mezuak bidaltzen badituzu, testu egituratuaren aginduek ez dute
funtzionatzen. Hori probatuta daukat neri ere gertatu zitzaidalako.

--
Mikel Larreategi
http://www.eibar.org/blogak/erral