Atzotik aurrera, beste tresna bat be badago prest: Google Desktop. http://desktop.google.com/

Zure ordenagailuko word, excel, eta powerpoint fitxategi guztiak begiratzen dittu, indexatu, eta gero bertan bilatzeko aukeria emoten detsu. Hori guztiori oso azkar, zehatz eta errez. Outlook erabiltzen badozue, zuen mezuak be indexatuko dittu.

ummm Outlook instalatuta daukat, Windows guztietan moduan, baina Eudora erabiltzen dut... birusen kontrako profilaxi minimoak hori eskatzen du.

Eudorak e-posta mezuen "multzoak" kopiatu leikez Outlook-era? Nik neuk inbestigatu nezakeen akaso, baina inork baleki, lan hori aurreratzeagatik...

Luistxo

Adi gero, mezuak bidaltzeko: [EMAIL PROTECTED]