Aupa Jatsu eta Oier:

Jatsu, aholku bat: ez egin pito kasurik gure Gorosabeli.

Oraindik gogoan dut nola haserretu nintzen berarekin Jabier Muguruzak
Eibarren emaniko kontzertu bat zela eta.

Portzierto, joatekoa nintzen Altza, baina azkenean ezin izan nuen.

Pasa den ostiralean ere joateko asmoa nuen Bide Ertzean-en emanaldira
Luistxoren etxe azpian, Lugaritz kultur etxean, baina berandu ibili
nintzen Pako Aristiren emanaldia zela-eta.

Hala ere, Mendigreen ikusi nuen Lugaritzetik irtetzen.

Zelan kontzertu, Xabier?

Aio.

u> Ni ados nago, bai, Kokeineko kide guztiak oso guapuak eta sentsualak