Nik igarri izan dotenez, Deba, Bergara eta Areittixo arteko
trianguluan antena-arazuak jakaz Eusko Irratixak. Ez dok askorik
igartzen programaziño normalian baiña deskonexiño momentuetan dantzan
ibiltzen dittuk Gipuzkoa eta Bizkaiko programaziño berezixak.
Kontua zera dok, programa orokorra eten eitten juek lekuan lekuko
albistiak (lokalak), zerbitzuak (trafikua) edo iragarkixa aproposak
emoterakuan eta, orduan, "mugan" gaozenori ekialdeko zein mendebaldeko
seiñalia heltzen jakuk nahaste-borrastian.

Arazo honen barri emon naetsen nik antenetako teknikoeri baiña, itxura
danez, ez jakak soluziño errezek. Esate baterako, Ermuan autopistan
sartu eta Areittixo gaiñeko tunelpera bidian, seiñalia batzutan
aurretik etorri izaten dok (Oiztik) eta beste batzutan bizkarretik
(Kalamuatik).

Amatiño

------=_NextPart_000_02CE_01C4CDC1.E3CB24E0

Ondo entzuten edo harrapatzen dozue Euskadi Irratia zuen parajean, Eibar
inguruan.

Azkenengo   hiru asteotan   birritan  izan naz  Donostian.
Domekan ez dakit joango nazen  barriro. Derbyra, edo derby inguruko kontuetara.
Hara bidean  banoa, joaten banaz, irratia  piztuko dot, burdia martxan jarri
orduko,
eta Euskadi Irratia  piztu. Galanta dator!

Baina.
Eibar eta Elgoibar artean  Euskadi Irratia ez dot  ondo harrapatzen,  1071 OM
(Bizkaian),  1161   Gipuzkoan.
Tarte horretan   ezin entzun.
Atzo eta gaur goizan bardin.  Gaur Bilbora bidean bez,  ez hori  ez Radio
Euskadi.   FM banda  nire kotxeak ez du hartzen, alergiaren bat.
Gero  arratsaldean ondo  harrapatu  dut  OMan Euskadi Irratia.

Gainera badakit,  entzun nuelako,  Arantza Iturberen programan ,  udaldian
"arratsaldekoa" saioan,  kantu bidez  egiten zuen  haretan,   Bizkaiko  jendea
alkarrizketatu zuenean, uste dot Bernagoitiko
Loli Astorekari egindakoan, bijotza  esaten deuen aktore mundialak, Bilboko
jaietan txupina zeruetara bota zuenak
be kexa    hori agertu ziola,  Euskadi Irratia ez zala behar dan moduan
entzuten Bizkai aldean.
Arantzak mezua  hartuko zuela  esan zuen, baina ez dakit zer gertatzen dan ba,
agorriletik azarora.

Mezuak   idazten Goenkale   galdu dot.

Bertoko

------=_NextPart_000_02CE_01C4CDC1.E3CB24E0

<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-1">
<META content="MSHTML 6.00.2900.2523" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2>
<DIV><FONT size=2>
<P>Ondo entzuten edo harrapatzen dozue Euskadi Irratia zuen parajean, Eibar
inguruan.</P></FONT></DIV>
<DIV>Azkenengo&nbsp;&nbsp; hiru asteotan&nbsp;&nbsp; birritan&nbsp; izan
naz&nbsp;&nbsp;Donostian.</DIV>
<DIV>Domekan ez dakit joango nazen&nbsp; barriro. Derbyra, edo derby inguruko
kontuetara. </DIV>
<DIV>Hara bidean&nbsp; banoa, joaten banaz, irratia&nbsp; piztuko
dot,&nbsp;burdia martxan jarri orduko,</DIV>
<DIV>eta Euskadi Irratia&nbsp; piztu. Galanta dator!&nbsp;</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Baina.</DIV>
<DIV>Eibar eta Elgoibar artean&nbsp; Euskadi Irratia&nbsp;ez dot&nbsp; ondo
harrapatzen,&nbsp; 1071 OM&nbsp; (Bizkaian), &nbsp;1161&nbsp;&nbsp; Gipuzkoan.
</DIV>
<DIV>Tarte horretan&nbsp;&nbsp; ezin entzun.</DIV>
<DIV>Atzo eta gaur goizan bardin.&nbsp; Gaur Bilbora bidean bez,&nbsp; ez
hori&nbsp; ez Radio Euskadi.&nbsp;&nbsp; FM banda&nbsp; nire kotxeak ez du
hartzen, alergiaren bat. </DIV>
<DIV>Gero&nbsp; arratsaldean ondo&nbsp; harrapatu&nbsp; dut&nbsp; OMan Euskadi
Irratia.</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Gainera badakit,&nbsp; entzun nuelako,&nbsp;&nbsp;Arantza Iturberen
programan&nbsp;,&nbsp; udaldian "arratsaldekoa" saioan,&nbsp; kantu bidez&nbsp;
egiten zuen&nbsp; haretan,&nbsp;&nbsp; Bizkaiko&nbsp; jendea&nbsp;
alkarrizketatu zuenean, uste dot Bernagoitiko </DIV>
<DIV>Loli Astorekari egindakoan, bijotza&nbsp; esaten deuen aktore mundialak,
Bilboko jaietan txupina zeruetara bota zuenak</DIV>
<DIV>be kexa&nbsp;&nbsp;&nbsp; hori agertu ziola,&nbsp;&nbsp;Euskadi Irratia ez
zala behar dan moduan entzuten Bizkai aldean. </DIV>
<DIV>Arantzak mezua&nbsp; hartuko zuela&nbsp; esan zuen, baina ez dakit zer
gertatzen dan ba,&nbsp; agorriletik azarora.</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Mezuak&nbsp;&nbsp;&nbsp;idazten Goenkale&nbsp;&nbsp; galdu dot. </DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Bertoko</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV></FONT></DIV></BODY></HTML>

------=_NextPart_000_02CE_01C4CDC1.E3CB24E0--