Luistxok:

<Inork badaki Eibarrren nun egin leikezen garajeko telemanduan kopixak?

-- Nik behin ein bihar izan najuan eta, orduko sistema zaharra (edo hasi
barrixa) zanez, neuk eitten erakutsi jesten: tapatxua kendu (baterixena
modukua) eta teleaginte orijinalian agertzen diran kodiak kopixau. Bihar
bada hiria ziharo jantzixagua izango dok honezkero.

  Holako gauzak, jakitzekotan, etxe-barruen administraziñua eruaten daben
zerbitzu-ajentzixak jakingo juek. Nik, nahi badok, lortuko deuat San Juan
kaleko garajien administraziñua daroian enpresian telefonua...

Amatiño