Kaguen, ibili naiz ni goizean sorpresa zapatistaren bila, Google News eta
enparauetan. Bai, 11. urteurrenaren ospakizunak eta abarrekoak ikusi
ditut..., blog berrirra ailegatu arte :-)

http://www.eibar.org/blogak/gabiria

oso itxura ona dauka, eta izenburu luzea baina polita, zorionak!

eta, Urte Berri On danori!

eneko