-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de Imanol Trebiņo
Enviado el: domingo, 02 de enero de 2005 22:29
Para: Eibartarrak zerrenda
Asunto: Re: [eibar] "Comunidad nacional"

    Amatiņok:
    (.../...)
> Josu Urrutikoetxea ikusi nian azken bider (bi-hiru urte?) Finlandian
> izan zuan... laupabost egun egon giņuan elkarrekin. Tipo serioa.

    "Tipo serioa" izatea, kasu honetan, zer esan gura dau? Bere analisi
politikoa sakona dela eta errealitatean ondo oinarrituta dagoela (Amatiņoren
ustez)? Bere ideiak tinko eta finko defenditzen dittula serio demonio?
Sekulan ez dabela barre egitten? Kili-kilirik ez dakala (Amatiņok
kili-kilirik egin zetsan?)?
    i.t.