"1- oso azalekua zala"

Oso-oso azalekoa.

"2- kazetarixak elkarrizketa pertsonal samarra egin nahi izan zebala (etxeko
kontuak, seme-alabak...), gaur egun hain modan dagon "toke humano" hori."

Bai. Eta kasu batzutan niri toke humanoa asko interesetan jata, baina hori ete zan toke humanoa emotea? Gizonaren alde humanoa erakusteak ez dau esan gura alkarrizketa txarragoa egin behar dozunik. Baina hain eskasa be?
Nik irakurlearen ikuspuntutik egiten dot berba, eta alkarrizketa hori gogoz hartu baneban be (goizaldean irratian aitatu eben eta jakingura piztu jatan), ez eustan ezer eskeini, ez alde profesionaletik ez alde humanotik.

Correorena zergaitik? Ba Correoko alkarrizketen azalkeriara ohituta nagoalako eta ya ez nazelako harritzen euren alkarrizketakaz, baina Gara hartu eta joe... Kulturako lehenengo bi orriak osorik, gainera... Beste zeozer espero neban.

Asier Sarasua <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
nik neuk ez dakit oso ondo zer esan gura dozun.

Atzo goizian irakorri neban, bai, eta pentsatu neban:
1- oso azalekua zala
2- kazetarixak elkarrizketa pertsonal samarra egin nahi izan zebala (etxeko
kontuak, seme-alabak...), gaur egun hain modan dagon "toke humano" hori.

baina ez neban pentsau Correok egindako elkarrizketia zanik.

Zer esan gura dozu horrekin?

asier
(begitxiki bista motzekua)

Nuevo Correo Yahoo!