Eskutartean daukat "Eibarko euskeriaren unidade didaktikua" bideoa, izenburu traketsekoa baina eduki zoragarrikoa.
Asier Sarasua, edo dakien beste inor, Eibarko euskararen gainean argitaratuta dagoen material audiovisual edo audiozko bakarra da?

Argitaratuta bai. (izan be, hori be ez zan argitaratu, dozena bat kopixa etara ziran euskaltegixetan eta ikastetxietan erabiltzeko).

Horrez gainera, "Esnatu, esnatu! Republikia etorri da eta!" bideoa dago. Hori erakusketa baterako egin zan. Eibarko euskeraz dago dana, baina ez dago argitaratuta. Euskaltegixetan edo udaletxian badago; biharbada liburutegixan be bai.

Nik be badakat bat. Inork bai kopixaren bat etaratzeko aukerarik? (VHSan dago).

Biharbada euskaltegixetan egongo da beste zeozer. Txistok jakingo dau nik baino hobeto.

Horrez gainera, udarako, "Eibartarren Ahotan" fonotekia sarian egongo da.

Besterik ez jata okurritzen.

Asier