"Sábado por la tarde"-ren grabazinoa dala-ta, trankil, badaukat-eta mp3rako trastoa.

Eta Mazinger, Espainiakoak bakarrik, ostantzean be nahiko lan emon deutsut eta.

Bilbo inguruan, uste dot TeleBilbaok edo Canal Bizkaiak emoten dauzela holako serie zaharrak, igual TeleDonostik be emongo dauz. Ez dakidana da Errenteritik ikusten ete dan.

Aurrekoan, TeleBilbaon Frageldarrak harrapau nebazan. Ya nagusitxoagoa nintzan horreen garaian, baina kristonak iruditzen jatazan orduan eta zer esanik ez oin, barriro ikusi ostean. Gaur egun egiten dira holako serie onak? umeak daukazuezanok jakingo dozue igual.

Julen