Luistxok Peruk esanekotik.
Nire belaunaldikoentzat, ostera, Aita Santu hau betiko lotuta geratuko da
Mazinger Z-ren izen eta irudiarekin.

Ra-ra-ra (Athletic ganará) esaten ei zan, Ari-ari." x" lehendakari esan ordez, Ra-Ra-Ra, Ra-Tzin-Ger.

Bere web gunea kolapasa egin ei da.
Periodikuan jartzen du aprilaren 16koa dala, jaiotzez., http://biografieonline.it/biografia.htm?BioID=123&biografia=Joseph+Ratzinger.
Jainko kontuetaz asko ei daki.
Baina Gisasolak (a), Manolok zerbait esan beharko leuke, diñot.

Ezagutzen dot bat bere "doblea " izan leikena, edo igual -iguala.
Ule zuria eta sudurra ikusita, (atzoko DV eta Correoren argazkia ikusita), bere "doblia", euskalduna eta gipuzkoarra.
Lankideon artean komenta dogu eta baietz, ba daukala antza..

Bertoko.