Ni be bat nator zugaz, Asier: asko be naturalagoa egiten jat "Biaren taula". Besteak min egiten deust belarrian. Entzun be, lehenengo biderra da "biko taula" entzuten dodala.

Julen

Asier Sarasua <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Aereolazatarrak:

> Esan dozun hau oso polita iruditu zait Gari:

Kontua da, nere kasuan kontrakua gertatzen dala. "Biko tabla" horri
doinu artifiziala hartzen detsat, eta naturala, erreza, "bixan tablia" da.

Itzul zerrendako gehixenendako, ostera, "biaren taula" guztiz
artifiziala, eta "biko taula" naturala.

Ez dakit ba.

a.

Nuevo Correo Yahoo!