--- Maite Rementeria <[EMAIL PROTECTED]>
escribió:
> ... eta zure goputzerako eskultore sensibleak
> opa dizkizut.

--Buah! ze edarra! piropo-piropo, ez da, baiña
bai belarrixak gozatzeko modokua!
Nik neriak kontauko dittut. Danak dira made in
the basque country:
1-Kolektibua da. Udalekukuok Nafarroa Oiñezera
jaun giñan, Lizarrara. Ez igaz, oin...pasa dan
mendian. Jente pillua, eta kontzertu baten, jente
artian (pillo bat) gure ume bat pasau zan. Justo
bost bat neska geguazen. Danok agur esan, eta
umian atzetik zetorren gizonak esan zeskun: Zuek
Euskal Herriko irribarrea zarete. Politta, eh!
Kursi txamarra, igual.
2-Piropo hau euskal poeta batek bote zestan.
Beraz, kategorixia!: Deba barrenako gatza eta
piperra zara. Gastronomikua!
3.-Herrikuan neguan, barran, lagun batekin kafia
hartzen eguerdixa. Jente gitxi. Lagunakin
berbetan eta ez dakitt zer esan zestan eta nik
erantzun. Bai eta ni miss uniberso. Kamareruak
(ezaguna zan) dana entzuen eta esan zestan: zer,
ez , ala?. Eta nik: ez!. Berak: zu konkurso
alternatibuan izango ziñake bai, miss uniberso!
Edarra! alternatibua, oso alternatibua!
leire

Renovamos el Correo Yahoo!
Nuevos servicios, más seguridad