Eibarren lehenengo hildakua Roberto Perez, Alicia ointxuan hildanan semia. Balaz hil eban poliziako batek manifestaziño batian gindoiazela. 1968xan izango zan hau be, nere ustez.

Serafin

Amatiño(e)k dio:

Nik goguan dakaten lehenengo hildakua Letamendi izeneko ondarrutarra izan zuan, 1960ko hamarkadan hasieran. Jeltzalia, "espia" zalakuan, Donostian torturau eta akabau jonen.

1968an, ostera, Pardiñes (Guardia Zibila), Txabi Etxebarrieta (ETAkua) eta
Melitón Manzanas (inspektoria).

Baina 1965an ez zuan hildakorik egon.

Amatiño

Leire:
<Ez zan hildako bat be egon? Deban polizia sartu, gero jendea Eibarrera <etorri, segi manifiakin eta bat ez zeben hil.
Ez dakitt gauzak <nahastatzen
ez ete nabillen baiña hola izan zala uste dot.
<Urteren baten ez zala egin pentsatzen dot.
<Ustedot hori kontau zeskuzula, Amatiño. Baiña ni be buruz nabil. Zalantza <bera sortu jakun hogetamargarrenian.

-- Ba... Horrelakorik kontau badeunat, arduratzen hasi biharko nok Alzehimerra ete dakaten... Ahiztu jonat-eta¡

---Ez, hildakuana nik etxian entzun dot
(galdetuko detset gurasueri). Urteurren horrentan zalantza hori sortu
jakun, eta igual zuk ez zenduan esango, baiña baten batek holako zeozer
pentsatzen dot kontau ebala. Neri, baiña, ez jaramon handirik egin, historixak nahastau egitten
ditturaz-eta leire

Renovamos el Correo Yahoo! Nuevos servicios, más seguridad
http://correo.yahoo.es