Iban, kriptiko idatzi dok, gero!
Pausu bardiñak? Ze pausu?
Zailtasunak? Ikasteko, dantza egitteko?
Gatx  jakaguk, bai. Eta dantza kontuan zer esanik ez, baiña esplikaik heure beginttanziño hori
leire, motz xamarra

Iban Arantzabal <[EMAIL PROTECTED]> escribió:
05/06/08 17:52- egun eta orduan, "Xabier Mendiguren" (e)k
<[EMAIL PROTECTED]>helbidetik idatzi zuen:

> Patxi Perez.
>
> (Herri tradizionalaguetan ez ei dabe hoinbeste maite. Tapiak askotan
> egin dittu jaialdixak harekin batian, ta Elgetan, adibidez, esan ei
> zetsen: "Ez eik ekarri hori frantsesori". Ikusten da zuek bestelako
> zabaltasuna daukazuela).

Ba oingo astian berriro etorriko dok ba. Bueno, Patxi ez jakixat, baiña
Tapia eta Leturia bai. Erromerixa giruakin jatozak eta pinganillodun batekin
be bai. Aspaldixan Patxi ez juat ikusi, baiña erromerixa modu horrekin
egongo dittuk Eskola Txikien Jaixan, 17:30ian hasitta.

Jaixaren info gehixago: http://www.goiena.net/Elgeta/News/1118237782

Frantsesarena... Esango neukek hori esan zotsela pauso bardiñak ikasten ez
jardutearren... Elgetan erromerixa zaliak bajaozak, pauso bardiñak
erakusten ibili barik dantzan egitten debenak :-)

Zabaltasuna baiño, ikusten da Eibarren bestelako zailttasunak darela. Ji,
ji, ji.

Iban

Correo Yahoo!
Comprueba qué es nuevo, aquí