Eneko:

Bestalde, teoriaz, Xerezek Cadizari egurra emoteko gogoarekin dabil, baina partidurako sarrera gutxi saldu dituzte eta ez da egongo "marea azulinarik" ( http://tinyurl.com/795rk ) , Cadizeko jende asko bai ordea. Gainera, Martin nafarra dabil Xerezen entrenatzaile moduan, ez fama onekoa Eibarren duela urte batzuk Osasunak izan zuen portaeragatik Ipuruan, Eibar 1. mailarako promozioa jokatzeko zegoenean.

Blogista euskaldun anonimo batengatik (Igorringo) erreferentzia bat jaso dut.

Title    : Eibar lehen mailara?
BlogName : Igorringo
Body     :
... ezagutarazteko saiotxoa egingo dut, Eibartik eta Ingelesen hilerriaren bidez, esaterako. Jakin ezazue hau ez dela peloteua, e...

Igorringo hau nafarra ei da, eta Xerezek kasuan bere entrenatzaile nafarrak geure alde egingo ote duen iradokitzen du. Hark ez daki Monrealen Ipuruako jokaldi haren berri, nonbait.